نظافت منزل کرج

.....................



نظافت منزل کرج

نظافت منزل کرج یکی از پر متقاضی ترین خدمات در شهر کرج می باشد. نظافت منزل کاری پر دردسر و وقت گیر است. برای اینکه همیشه خانه ای تمیز و مرتب داشته باشیم هر روز هفته باید در حال تمیز کاری باشیم اما خوشبختانه شرکت های وجود دارند که کار نظافت منزل را به خوبی انجام می دهند.برای دریافت خدمات منزل کرج می توانیم به صورت روزانه هفتگی ماهیانه یا حتی فقط در روزهای شلوغ از خدمات منزل استفاده کنیم.

 

ما به شما پیشنهاد می کنیم که این هفت مرحله را برای نظافت منزل دنبال کنید زیرا اگر در نظافت منزل تازه کار هم باشید، می توانید تمام خانه خود را در ظرف چهار ساعت برق بیندازید و وقتی کمی حرفه ای شدید شاید دیگر دو ساعت و نیم هم برای این کارها کافی باشد.

 

نقطه شروع: حمام و سرویس های بهداشتی

 

رومیرو می گوید: «من همیشه کارم را از این مکان شروع می کنم چون آنجا محل خوبی برای قرار دادن ملزومات کار است.»

 

 ● نقشه حمله: از بالا به پایین، از چپ به راست

 

برای شروع هر کاری، ابتدا از بالاترین نقطه اتاق شروع کنید یعنی مثلاً برای گردگیری از قفسه های بالایی شروع کنید و در اتاق از سمت چپ به راست نظافت را انجام دهید. با این روش هیچ کاری از قلم نمی افتد و شما گرد و غبار را از قفسه های بالایی که تمیز کردید به پایین منتقل خواهید کرد.

 

مرحله اول: گردگیری

 

گردگیری هر اتاق، شامل روی همه وسایل و مبلمان، قسمت زیرین قفسه ها، دستگیره ها، همینطور قاب های عکس، صفحه تلویزیون و مجسمه ها و وسایل تزیینی می باشد. رومیرو در این مورد می گوید: «وقتی گردگیری با دستمال خشک امکانپذیر باشد، بهتر است با این روش نظافت کنیم. چون خیس کردن برخی وسایل کار را مشکل می کند. برای تمیز کردن اثر انگشت، از یک دستمال میکروفایبر مرطوب شده با آب گرم استفاده کنید. نکته: به قسمت های بالایی توجه کنید. رومیرو می گوید: «کسی به گردو خاکی که روی قسمت بالایی اثاثیه نشسته است، توجه نمی کند. دقیقاً آنجا جایی است که بیشترین گروغبار جمع می شود و از آنجا روی زمین منتقل می شود.»

 

مرحله دوم: اثاثیه پارچه ای

 

روتختی ها را برادرید و ملحفه های تمیز بکشید. بالش ها و رویه اثاثیه و مبلمان را مرتب کنید. با لوله جاروبرقی سطوح مبلمان را جارو بکشید.

 

مرحله سوم: آینه ها و شیشه ها

 

تمامی آینه ها و شیشه های منزل را دستمال بکشید. نکته: از یک دستمال نمدار و یک دستمال خشک میکروفایبری استفاده کنید تا جای دستمال و لکه باقی نماند.

 

مرحله چهارم: نظافت سطوح

 

همه سطوح و پیشخوان ها و میزهای خانه را دستمال کشیده و در صورت نیاز آنها را ضدعفونی کنید. نکته: مطمئن شوید که همه جاهایی که با دست و انگشتان تماس دارند مانند دستگیره درب ها، کلیدهای برق، کنترل لوازم صوتی تصویری و تلفن را تمیز کرده اید. پین می گوید: «این مکان ها جاهایی هستند که بیشتر اوقات فراموش می شوند درصورتی که منبع میکروب ها هستند.»

 

مرحله پنجم: آشپزخانه و حمام و سرویس های بهداشتی

 

برروی وان حمام، سینک دستشوئی و توالت شوینده مناسب را اسپری کنید و چند دقیقه بعد برگردید و آن را تمیز کنید. سپس به آشپزخانه بروید و درون مایکرویو، کابینت ها و درب وسایل آشپزخانه را با دستمالی مناسب خوب تمیز کنید.

 

مرحله ششم: تی کشیدن

 

کف حمام، آشپزخانه و دیگر قسمت های کف که نیاز به تی کشیدن دارند را تی بکشید یا با دستمال تمیز کنید. نکته: رومرو در این باره می گوید: «من همیشه کف حمام و دستشویی را با یک دستمال میکروفایبری و پاک کننده با دست دستمال می کشم تا مطمئن شوم همه گوشه و کنارها، حتی پشت توالت های فرنگی تمیز و صد درصد ضدعفونی شده اند.»

 

مرحله هفتم: جارو کشیدن

 

رومیرو بیان کرد: «من جارو کردن از دم اتاق خواب ها به قسمت بیرونی، پله ها از بالا به پایین شروع می کنم و بعد بیرون خانه را تمیز می کنم.» نکته: لازم نیست برای جارو کشیدن خودتان را اذیت کنید و سانت به سانت را با دقت جارو کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نظافت منزل کرج , نظافت منزل , نظافتچی , شرکت خدماتی نظافتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:34



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: